شرکت مخابرات خراسان رضوی | خدمات اینترنتی تلفن همراه و ثابت
حالت نمایش :
نمايش جزييات خبر
 
     
 

مدير مخابرات منطقه خراسان رضوي ؛


اهميت به مشتري يكي از سياست هاي مهم شركت مخابرات ايران است

 
اخبار عمومی
روابط عمومي
 

 

 

مدير مخابرات منطقه خراسان رضوي ؛

اهميت به مشتري يكي از سياست هاي مهم شركت مخابرات ايران است

به گزارش روابط عمومي مخابرات منطقه خراسان رضوي،مهندس سالاري در نشست صداي مشتري كه با حضور اعضاء اين كميته در سالن جلسات اداره مركزي برگزار شد ضمن اشاره به اينكه يكي از سياست هاي مهم شركت مخابرات ايران اهميت به مشتري  و برطرف كردن خواسته هاي آنان نيز مي باشد بيان كرد:ما بايد با تلاش شبانه روزي خود خدمات متنوع و با كيفيتي  را به مشتريان خود  ارائه كنيم .

وي گفت : سرمايه اصلي ما در شركت مخابرات ،مشتري ها مي باشند و ما بايد هميشه صداي آنها را از طريق پل هاي ارتباطي گسترده اي كه بين ما و مشتريان وجود دارد را با جان و دل بشنويم و تا حد ممكن تمامي خواسته هاي انها را برطرف كنيم.

مدير مخابرات منطقه خراسان رضوي افزود: ما از روابط عمومي ،به عنوان پل اصلي بين مشتري و شركت مي خواهيم كه تمام توان خود را در جهت ارتباط با مشتريان شركت به كار گيرد و تمامي درخواست هاي آنان را به واحدهاي مربوطه منقتل و پاسخ قانع كننده را به مشتريان ارائه كند.

مهندس سالاري گفت : اگر خدمات ما در سطح منطقه مطلوب و با كيفيت باشد مطمئن باشيد كه  مشتريان ما حفظ خواهند شد و اگر اين خدمات روند نزولي داشته باشد ما مشتريان خود را از دست خواهيم داد.

مدير مخابرات منطقه خراسان رضوي در بخش پاياني صحبت هاي خود به برگزاري نشت هاي صداي مشتري به صورت منظم تاكيد و از تمام واحد ها خواست كه بهترين برخورد را با مشتريان شركت داشته باشند.