فاواژه ها(زبان خاص ادارات , کارشناسان و نامه نگاری های مخابراتی ها)
کمينه
معرفی سرویسها و خدمات مخابراتی
 

2021(واحد ارتباطات مردمي ) :

با شماره گيري عدد 2021 روي دستگاه تلفن خود مي توانيد با كارشناسان ارتباط مردمي شركت مخابرات مذاكره نماييد ، آنها مي توانند شما را راهنمايي نمايند و به مشكلات شما رسيدگي نمايند و نيز آماده دريافت انتقادات و پيشنهادات شما مي باشند .

كارشناسان اين بخش داراي تحصيلات عالي كارشناسي  كارشناسي ارشد رشته هاي علوم اجتماعي و ارتباطات مي باشند ، سيستم  2021به دو صورت بطورشبانه روزي پاسخگويي مي نمايد ، روش اول به صورت حضوري و از طريق ارتباط با اپراتور و روش دوم ارتباط از طريق سيستمي كه صداي شما ضبط و روز بعد از طريق كارشناس مربوط پيگيري مي شود .

پايگاه اطلاع رساني  20119:

119 يك سامانه مخابراتي است كه مي تواند اطلاعات و خدمات صوتي را به شما ارائه نمايد . با شماره گيري 119 پايگاه اطلاع رساني روي دستگاه تلفن خود مي توانيد با يك سري از خدمات اين شبكه آشنا شده و از اين سرويس استفاده كنيد . در اين سامانه مي توانيد خدماتي از قبيل : ساعات گويا در شبانه روز، تاريخ و ساعت دقيق روز و شب ، ادعيه ها، سرگرمي ها و .... كه از طريق سيستم گويا عرضه مي شود را مورد استفاده قرار دهيد .

پايگاه اطلاع رساني 118 :

اين سامانه يك سامانه اطلاع رساني است كه شماره تلفن مورد تقاضاي مشتريان را ارائه مي دهد .

براي تماس با اين سامانه با شماره گيري عدد 118 روي دستگاه تلفن خود مي توانيد به اپراتور متصل شده و شماره مشتركين را دريافت نماييد . دريافت شماره تلفن مورد نظر با ارائه اسم و فاميل و آدرس درست شخص مذكور به اپراتور صورت مي گيرد . براي گرفتن شماره كامل مي بايست اسامي را درست با پسوند و پيشوند ارائه فرماييد .

سامانه   2020 : فروش ADSL

با شماره گيري اين سامانه مي توانيد به واحد فروش اينترنت پرسرعت مخابرات (ADSL ) و شارژ اعبتار ADSL متصل شويد و درخواست شفاهي خود را براي خريد سرويس ADSL به صورت "نسيه " ارائه دهيد ، شما مي بايست براي درخواست ADSL از همان شماره اي تماس بگيريد كه متقاضي ADSL مي باشيد ، پس از اينكه ثبت نام شما انجام شد همكاران ما براي نصب ADSL به درب منزل شما مراجعه خواهند نمود ، سرويس هاي ADSL به دو صورت ارائه مي شود : به صورت نقدي و به صورت نسيه براي تماس با سامانه 2020 هيچ گونه هزينه اي از شما دريافت نمي شود .

سامانه20117 :

اين سامانه براي رفع خرابي هاي تلفن ايجاد شده است . با شماره گيري عدد 20117برروي دستگاه تلفن خود مي توانيد گزارش خرابي تلفن خود را ،ثبت نماييد  در صورتي كه خرابي مربوط به بيرون از منزل باشد كارشناسان  مربوطه نسبت به رفع خرابي تلفن شما اقدام خواهند كرد .

سامانه 2000: سامانه گويا ي اعلام و پرداخت بدهي تلفن ثابت

اين سامانه براي پرداخت قبوض تلفن ثابت ايجاد شده است با شماره گيري عدد 2000بر روي دستگاه تلفن خود به سيستم گويا وصل شده و خدمت مورد نظرتان را انتخاب مي نمايد  براي مثال با بخش سامانه قبوض با داشتن يك شماره شناسه مي توانيد شماره قبوض خود را وارد كرده و سپس كد پرداختي قبوض را از سيستم دريافت كنيد .

خدمات اين بخش شامل : 1- پرداخت بدهي قبوض  2- خريد اعتبار شارژ    3- ساير خدمات (ريزمكالمات ، پسورد تلفن )         4- اعتبار باقي مانده GSM و ميزان خطوط ثابت

 سرويس هشت ستاره (8*):

سرويس هشت ستاره (8*) از دو كليد هشت و ستاره تشكيل شده است و مشتريان با فشردن دو كليد فوق مي توانند وارد دنيايي از خدمات شوند . مشتريان با وارد شدن به سامانه 8*  ، با صداي منشي رو به رومي شوند كه در صورت تمايل استفاده از سرويس ها كليد 1 تا 10 سرويس هاي 8* را معرفي مي نمايد شما مي توانيد با انتخاب هركدام از سرويس ها تا مدتي نامحدود از اين سرويس بهره مند شويد ، قيمت استفاده هربار از اين سامانه 300 تومان مي باشد اگر در روز و در ماه بيش از ده بار از اين سرويس استفاده نماييد هزينه هاي ده مرحله براي شما محاسبه مي شود .

سامانه 9990:

 سامانه 9990  رايگان و شبانه روزي مي باشد  كه هم از طريق تلفن ثابت با شماره گيري 09129990 و هم از طريق  تلفن همراه 9990 امكان پذير است.(كافي است پس از اتصال 3بار عدد صفر را شماره گيري نماييدتا به اپراتور متصل شويد. امكاناتي كه اين سامانه به مشتريان ارائه مي دهد عبارتند از1- پاسخگويي و رفع مشكلات2 -پرداخت غيرحضوري قبوض (مشتري مي تواند از طريق شماره رايگان 9990 قبض تلفن همراه خود را به راحتي پرداخت نمايد فقط كافيست براي دريافت رمز دوم كارت خود به دستگاه خودپرداز بانك مربوطه مراجعه نمايد)3- آشنايي با جديدترين سرويس ها و طرح هاي همراه 4- تقسيط خط(خروج از ليست سياه) 5- ارائه رمز امنيتي (PUKE-PUN) و ...