رسیدگی به شکایات
شكايات و گزارشات
 
     
 
رسيدگي به شكايات
 

اداره بازرسی و رسيدگي به شکایات مخابرات منطقه خراسان رضوی

 پاك باش و خدمتگزار

شهروند گرامي
بازديد شما از وبگاه مخابرات منطقه خراسان رضوي را ارج نهاده و آماده رسیدگی به شكايات و مشكلات شما هستيم. باور داريم كه ارتباط با مشتریان و شهروندان باعث پويايي هر چه بيشتر شركت و ارتقاي كيفي خدمات مي گردد.

 

شايسته است قبل از طرح شكايت، ابتدا مشكل را با واحد سازماني مربوطه به شرح ذيل مطرح نماييد:

سرويس ADSL

- در خصوص مشكلات سرويس ADSL با شماره 2020 تماس بگيريد و از منوهاي صوتي آن استفاده نماييد. 

- در صورت نياز موضوع را با پاسخگويان مربوطه مطرح نماييد و كد وي را جهت پيگيري هاي بعدي يادداشت نماييد.

جهت مشاهده اعتبار حجمي و زماني و كاركرد سرويس ADSL از طريق وبگاه مخابرات خراسان رضوي به سامانه خدمات اينترنتي مشتركين ADSL وارد شويد.

تلفن ثابت

- در مورد خرابي تلفن ثابت تماس با شماره 20117 

- در مورد مشكل عدم دريافت قبض تلفن ثابت در مشهد تماس با شماره هاي 38444444 و 38443525 و در شهرستانها تماس تلفني يا مراجعه حضوري به امور مشتركين شهرستان

- در خصوص اعتراض به كاركرد تلفن ثابت به نزديكترين دفتر پيشخوان مراجعه نماييد و ريزمكالمات مربوطه را دريافت نماييد. پيشنهاد مي شود ابتدا همراه با ساير اعضاي خانواده ريزمكالمات را بررسي نماييد و در صورتي كه باز هم اعتراض داشتيد، به دفتر مربوطه مراجعه و فرم اعتراض به كاركرد تلفن ثابت را تكميل نماييد.

- ساير مشكلات تلفن ثابت تماس با امور مشتركين مركز مربوطه يا مراجعه حضوري به نزديكترين دفتر پيشخوان سطح شهر 

- در صورت داشتن مزاحم براي تلفن ثابت و درخواست مزاحمگيري، مالك تلفن به نزديكترين دفتر امور مشتركين مراجعه نمايند.

تلفن همراه

- اعلام مشكلات آنتن دهي و استعلام بدهي تلفن همراه اول تماس با شماره هاي رايگان 9990 از همراه اول يا 09129990 از تلفن ثابت و ساير شماره ها 

 - اعلام مشكلات مربوط به عدم دريافت صورتحساب همراه اول تماس با شماره 37656060 در مشهد يا امور مشتركين شهرستانها

- در صورت داشتن مزاحم براي همراه اول جهت درخواست مزاحمگيري مراجعه به اداره امور مشتركين همراه اول واقع در مشهد بلوار جانباز و در شهرستانها مراجعه به امور مشتركين مخابرات شهرستان مربوطه

- در خصوص اعتراض به كاركرد تلفن همراه با مراجعه به امور مشتركين ريزكاركرد آن را دريافت نماييد. 

- ساير مشكلات تلفن همراه در صورت عدم حل مشكل توسط دفاتر پيشخوان، تماس با شماره هاي 37658181 يا 37658080 و در صورت نياز مراجعه حضوري به اداره امور مشتركين همراه اول يا امور مشتركين مخابرات شهرستان مربوطه

- جهت مشاهده سرويسهاي مبتني بر محتوا كه براي شما فعال شده است يا براي لغو دريافت پيامكهاي تبليغاتي ، كد # 800 * را شماره گيري نموده و طبق راهنمايي آن سامانه عمل نماييد .

- روش ديگر جهت لغو دريافت پيامكهاي تبليغاتي اين است كه عدد 1 لاتين را به شماره 8999 ارسال نماييد.

- روش ديگر جهت حذف سرويس ارزش افزوده پيامكي و سرويسهاي مبتني بر محتوا اين است كه عبارت OFF را به شماره اي كه برايتان پيامك مي فرستد، ارسال نماييد يا با 9990 تماس بگيريد.

تلفن همگاني

- در صورت مشاهده خرابي يا ساير مشكلات تلفن همگاني گزارش موضوع به شماره تلفن 20117 اطلاع دهيد

در صورتي كه واحد سازماني مربوطه قادر به رفع مشكل شما نبود يا پس از مدت مشخصي پاسخ قانع كننده اي به شما اعلام نگرديد، شكايت خود را در اين سامانه ثبت نماييد تا مجدداً جهت رسيدگي ارسال شود.

لازم است كه متن شكايات ارسالی مستدل و كامل بوده و با دقت مرقوم شود تا امكان رسيدگي فراهم باشد.

                                                                                            با تشكر

تلفن تماس جهت اعلام و پيگيري شكايت : 2095 - 38543333 - 38544444

دورنگار :           38544480 

رايانامه :          bazresi-khr@tci.ir