سرويس ها و تعرفه ها
سرويس ها و تعرفه ها
 

قابل توجه كليه مشتريان شبكه ديتا

شرکت مخابرات خراسان رضوی جهت تسریع و مانیتورینگ امور واگذاری سرویس های دیتا اقدام به راه اندازی سیستم جامع امور مشترکین دیتا (DCRM) نموده است لذا از مشترکین محترم تقاضا می شود جهت دریافت نام کاربری و کلمه عبور کارتابل مربوطه، نماینده آن شرکت/ اداره را به امور مشترکین دیتا معرفی نمایید.

 كليه متقاضیان و مشترکین محترمي كه در خواست سرويس اعم از سرويس IP، اينترانت، نقطه به نقطه (PTP)، يك نقطه به چند نقطه(MPLS ،(PTMP ویژه و MPLS استانی را دارند درخواست های خود را از طریق DCRM ارسال نمایند.

از تاریخ دریافت نام کاربری و کلمه عبور شرکت موظف می باشد کلیه درخواست های خود را در قالب سیستم DCRM ارسال نماید و تایید نهایی راه اندازی سرویس در سیستم جدید به منزله مهر و امضای شرکت/ اداره مذکور می باشد.  لازم به ذکر است به درخواست های ارسال شده غیر از DCRM ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ضمنا مسئولیت حفظ و نگهداری  نام کاربری و کلمه عبور به عهده آن شرکت/ اداره  می باشد.

كليه متقاضیان و مشترکین گرامي كه درخواست سرويس آنها بين چند استان مي باشد و يا درخواست سرويس MPLS عادی را دارند جهت درخواست خطوط بين استاني و اجراي طرحهاي كلان مي توانند به اداره كل امور مشتريان ارتباطات داده ها واقع در:

تهران -  بزرگراه شهید همت - ابتدای بلوار سردار جنگل - نبش خیابان فرزانه شرقی – معاونت تجاری شرکت ارتباطات ثابت ایران  مراجعه و يا با تلفن 44484070 و دورنگار 44484050  تماس حاصل نمایند .

لازم به ذکر است متقاضیان محترمی که برای اولین بار به سایت DCRM جهت ثبت نام متقاضی مراجعه می کنند جهت تایید نام کاربری به امور مشترکین دیتا مراجعه نمایند.

آدرس امور مشترکین دیتا  : مشهد - خیابان بهار- بهار20(هویزه) – بین هویزه 1 و 3 درب ورودی مرکز مخابرات قدس (محوطه باغ ایرانی)

سيستم جامع امور مشتركين ديتا (DCRM)


نحوه پشتيباني و خدمات پس از فروش :

        درخواست ثبت خرابی و دریافت SLA توسط مشتری به روش زیر فراهم شده است : 

            1- تماس با شماره تلفن های شبانه روزی مرکز خرابی دیتا (38528866-38528888) یا ثبت خرابی توسط نرم افزار DCRM به وسیله مشتری

            2- دریافت "کد خرابی - شماره پیگیری" از واحد ثبت خرابی دیتا

            3- تکمیل فرم درخواست دریافت خسارت، از طریق نرم افزار DCRM توسط مشتری قسمت "درخواست SLA" و وارد کردن "کدخرابی" در زمان ثبت خرابی حداکثر تا پایان همان ماه


 مدارك مورد نياز جهت تشكيل پرونده

 نحوه ارائه خدمات و سرويس در شركت ارتباطات داده ها


ليست سرويس ها :

سرویس اینترنت (IP) 

سرویس اینترنت حجمی 

سرویس  Point to Point)  PTP)

سرویس  Point to Multi Point)  PTMP)

سرویس MPLS عادی

سرويس  MPLS ویژه 

سرویس اینترانت ملی

سرویس اینترانت استانی


تعرفه سرويس ها :

سرويس اينترنت (IP) - پس از کاهش تعرفه 

سرویس اینترنت حجمی

سرويس Point To Point)  PTP) 

سرويس Point To Multi Point)  PTMP) 

سرويس  MPLS عادی 

سرويس  MPLS ویژه 

سرويس  اينترانت ملی

سرويس اينترانت استانی