اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مخابرات منطقه خراسان رضوی
 پاک باش و خدمتگزار
شهروند گرامی
بازدید شما از وبگاه مخابرات منطقه خراسان رضوی را ارج نهاده و آماده رسیدگی به شکایات و مشکلات شما هستیم. باور داریم که ارتباط با مشتریان و شهروندان باعث پویایی هر چه بیشتر شرکت و ارتقای کیفی خدمات می گردد.
شایسته است قبل از طرح شکایت، ابتدا مشکل را با واحد سازمانی مربوطه به شرح ذیل مطرح نمایید:
سرویس ADSL
- در خصوص مشکلات سرویس ADSL با شماره 2020 تماس بگیرید و از منوهای صوتی آن استفاده نمایید.
- در صورت نیاز موضوع را با پاسخگویان مربوطه مطرح نمایید و کد وی را جهت پیگیری های بعدی یادداشت نمایید.
- جهت مشاهده اعتبار حجمی و زمانی و کارکرد سرویس ADSL از طریق وبگاه مخابرات خراسان رضوی به سامانه خدمات اینترنتی مشترکین ADSL وارد شوید.
تلفن ثابت
- در مورد خرابی تلفن ثابت تماس با شماره 20117
- در مورد مشکل عدم دریافت قبض تلفن ثابت در مشهد تماس با شماره های 38444444 و 38443525 و در شهرستانها تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به امور مشترکین شهرستان
- در خصوص اعتراض به کارکرد تلفن ثابت به نزدیکترین دفتر پیشخوان مراجعه نمایید و ریزمکالمات مربوطه را دریافت نمایید. پیشنهاد می شود ابتدا همراه با سایر اعضای خانواده ریزمکالمات را بررسی نمایید و در صورتی که باز هم اعتراض داشتید، به دفتر مربوطه مراجعه و فرم اعتراض به کارکرد تلفن ثابت را تکمیل نمایید.
- سایر مشکلات تلفن ثابت تماس با امور مشترکین مرکز مربوطه یا مراجعه حضوری به نزدیکترین دفتر پیشخوان سطح شهر
- در صورت داشتن مزاحم برای تلفن ثابت و درخواست مزاحمگیری، مالک تلفن به نزدیکترین دفتر امور مشترکین مراجعه نمایند.
تلفن همراه
- اعلام مشکلات آنتن دهی و استعلام بدهی تلفن همراه اول تماس با شماره های رایگان 9990 از همراه اول یا 09129990 از تلفن ثابت و سایر شماره ها
 - اعلام مشکلات مربوط به عدم دریافت صورتحساب همراه اول تماس با شماره 37656060 در مشهد یا امور مشترکین شهرستانها
- در صورت داشتن مزاحم برای همراه اول جهت درخواست مزاحمگیری مراجعه به اداره امور مشترکین همراه اول واقع در مشهد بلوار جانباز و در شهرستانها مراجعه به امور مشترکین مخابرات شهرستان مربوطه
- در خصوص اعتراض به کارکرد تلفن همراه با مراجعه به امور مشترکین ریزکارکرد آن را دریافت نمایید.
- سایر مشکلات تلفن همراه در صورت عدم حل مشکل توسط دفاتر پیشخوان، تماس با شماره های 37658181 یا 37658080 و در صورت نیاز مراجعه حضوری به اداره امور مشترکین همراه اول یا امور مشترکین مخابرات شهرستان مربوطه
- جهت مشاهده سرویسهای مبتنی بر محتوا که برای شما فعال شده است یا برای لغو دریافت پیامکهای تبلیغاتی ، کد # 800 * را شماره گیری نموده و طبق راهنمایی آن سامانه عمل نمایید .
- روش دیگر جهت لغو دریافت پیامکهای تبلیغاتی این است که عدد 1 لاتین را به شماره 8999 ارسال نمایید.
- روش دیگر جهت حذف سرویس ارزش افزوده پیامکی و سرویسهای مبتنی بر محتوا این است که عبارت OFF را به شماره ای که برایتان پیامک می فرستد، ارسال نمایید یا با 9990 تماس بگیرید.
تلفن همگانی
- در صورت مشاهده خرابی یا سایر مشکلات تلفن همگانی گزارش موضوع به شماره تلفن 20117 اطلاع دهید
در صورتی که واحد سازمانی مربوطه قادر به رفع مشکل شما نبود یا پس از مدت مشخصی پاسخ قانع کننده ای به شما اعلام نگردید، شکایت خود را در این سامانه ثبت نمایید تا مجدداً جهت رسیدگی ارسال شود.
لازم است که متن شکایات ارسالی مستدل و کامل بوده و با دقت مرقوم شود تا امکان رسیدگی فراهم باشد.
                                                                                          با تشکر
تلفن تماس جهت اعلام و پیگیری شکایت : 2095 - 38543333 - 38544444
دورنگار :           38544480
رایانامه :          bazresi-khr@tci.ir


ارتباطات مردمی 2021

سامانه خدمات تلفن همراه 9990

خدمات تلفن همراه از طریق تلفن ثابت 09129990

سامانه ثبت خرابی تلفن ثابت 20117

پرداخت قبوض تلفن 2000

کلیه حقـوق محفوظ و متعلـق به شرکت مخابرات ایران منطقه خراسان رضوی

آدرس : مشهد - خیابان امام خمینی - ساختمان مرکزی مخابرات منطقه خراسان رضوی - صندوق پستی 333-91735

تلفنخانه : 38111

فکس: 38112525 051

تست سرعت